Hipp hipp hurra…

Standard

…. till mig själv som fyller år idag. Födelsedagen har firats med att jobba, kollat efter en lämplig weekendresa som jag och Micke ska göra mycket snart, ätit god mat och druckit supergott vin. En perfekt dag för mig helt enkelt. Synd bara att mina kompisar verkar ha glömt bort mig…  ;-D

Min present till mig själv blev en stegräknare. Den borde dimpa ner i brevlådan imorgon. Nu har jag som mål att gå 100 000 steg i veckan. Det borde väl inte vara helt omöjligt? Någon som antar en utmaning? Nu ska här firas vidare med lite mys i soffan. Sista slurpen vin ska slinka ner och kanske hinner jag se en bra film innan jag somnar,

Ett svar »

  1. Tjoho! Grattis än en gång. Nu har jag hittat till denna blogg också. 😛 Du måste ha skrivit detta inlägg innan jag ringde dig… 😀 Blev väldigt lockad att anta din utmaning, men jag ska försöka hålla mig till joggingen ett tag till.
    Kram!

  2. Åh en ny blogg, vad kul! Trodde nästan att du hade gett upp bloggandet 🙂 100 000 steg i veckan låter mycket.., måste skaffa mig en stegräknare nu när jag har börjat motionera så jag kan anta din utmaning! Grattis i efterskott föresten! 🙂 Kram sandra

    • Ja det trodde jag också ett tag… hehe. Men ska försöka ta tag i det för det är ju rätt kul 🙂 100 000 steg kanske är att ta sig vatten över huvudet., men det ska ju vara lite utmaning också. Ja skaffa en du med 🙂 tack för grattiset!

Lämna en kommentar