Nya utmaningar

Standard

Jag har fått nytt jobb och börjar imorgon. Det känns jättespännande och roligt. Det är samma sorts jobb som jag haft tidigare, men på ett annat ställe. En månad är det till att börja med sen får vi se hur det blir fortsättningsvis. En månad är ju en bra början i alla fall och bätte än att springvicka och inte veta hur morgondagen ser ut. Det stora minuset är att det bli mycket mindre tid med  mina småtroll. Får ont i hjärtat när jag tänker på det, men det kommer bli bra. Det måste det bli…

Nu ikväll har jag och Micke varit på vårt livs första föräldramöte, på Vilgots förskola. Är riktigt trött nu av all information. Han bara hem och slänga i mig middag efter jobbet idag och sen var det vidare. Nu ska jag faktiskt göra en tidig kväll här och passa på att läsa en spännande bok ett tag innan jag knoppar. Imorgon blir är en ny spännande dag med nya utmaningar.

Lämna en kommentar